دلنوشته های   منامن

دلنوشته های منامن

وطنم پاره تنم خاک تورا بوسه زنم منامن
دلنوشته های   منامن

دلنوشته های منامن

وطنم پاره تنم خاک تورا بوسه زنم منامن

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی اف

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاده مشکلها حسین ای جان شیرینم حسین ای یار دیرینم دو عالم را ز کف دادم فقط روی تو را بینم

هنوز راه ندارد کسی به عالم تو/ نسیم هم نرسیده به درک پرچم تو/ من

هنوز راه ندارد کسی به عالم تو/ نسیم هم نرسیده به درک پرچم تو/ من از تو هیچ به غیر از همین نفهمیدم/ که میهمان همه ماییم و میزبان همه تو/ تو کربلای سکوتی و چارده قرن است/ نشسته ایم سر سفرهء مُحرم تو/ چقدر جملهء"احلی من العسل " زیباست/ و سالهاست همین جمله است مرهم تو/ هوای روضه ندارم ولی کسی انگار/ میان دفتر من می نویسد از غم تو/ گریز می زند از ماتمت به عاشورا/ گریز می زند از کربلا به ماتم تو...

فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگوارى و شهادت عزیز زهرا اقا اباعبدالل

فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگوارى و شهادت عزیز زهرا اقا اباعبدالله الحسین وهفتاد دو شقایق پرپرشده دشت کربلا ، ماه مصیبت و اسارت آل الله، برعزادارن حسینى تسلیت بادسلام من به محرم به تشنگی عجیبش/ به بوی سیب زمین و غم حسین غریبش/ سلام من به محرم به غصه و غم مهدی/ به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی/ سلام من به محرم به کربلا و جلالش/ به لحظه های پر از حزن و غرق درد و ملالشبا نام حسین به سینه ها گل بزنید/ از اشک به بارگاه او پل بزنید/ گوید که هر زمان گرفتار شدید/ بر دامن ما دست توسل بزنید/ التماس دعا، عزا دار امام حسین

 

منیم کندیم اوجاداغلی گوزل سن .کئچمیشلردن بیر یادیگار گالان سن

منیم کندیم اوجاداغلی گوزل سن .کئچمیشلردن بیر یادیگار گالان سن   دوقوز شهید انقلابا ویریب سن .اسلاما انقلابا دایاق سن    .اردبیلده خلخالدا افتخارسن .خورش رستمده گوزل کندیم منامن ( مرتضی غلامی منامن )