دلنوشته های   منامن

دلنوشته های منامن

وطنم پاره تنم خاک تورا بوسه زنم منامن
دلنوشته های   منامن

دلنوشته های منامن

وطنم پاره تنم خاک تورا بوسه زنم منامن

دلنوشته های قارداشیم که فکر کنم با این شعری زیبا اوغده ای دلش را

دلنوشته های قارداشیم که فکر کنم با این شعری زیبا اوغده ای دلش را خالی کرده باشد

سلام قارداش عزیزم دیدم همه درمورد منامن یه شعری میگن یه خورده فکر کردم دیدم چرا من نگم هرچند که زیاد در حد خوب نیست اما عقده دلم را خالی کردم
کوللوکلر باشیندا یوخاری باشدا
اوینیان زمانلاریادما دوشدی
سویوخ بولاغ داشی ضحراب دره سی
گچمیش خاطره لر یادما دوشدی
الله برده ن یول آلب چخاسان داغا
داغ باشنان بیر باخاسان آشاقا
اوزه رریک کوهولی دوه بوینی قیشلاقا
اوخوش منظره لر یادما دوشدی
صفالی دی ساری یاستان دوز گلین داشی
چوبانلار پیشیرر اوردا سوت آشی
سا ری یاستاندا وار دامجیلی داشی
کهلیکلر فره لر یادما دوشدی
عزیز موهلوگونین دره سی دوزی
بهاردا آچیلار موهی نرنری
گزمگه چخاللار اوغلانی قیزی
چیریش لر تره لر یادما دوشدی
حرمت ایله رم سنه کندیم کویشه نی
نه قدر عمریم وار آتمارام سنی
سن کی اولکه مده بسله یسن منی
اوشاق یتیم لیگیم یادما دوشدی
نویسنده سرخوش غلامی منامن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد